KAV ry:n vuosikokous 2016

2.2.2016

KAV ry:n vuosikokous on lauantaina 19.3.2016 Helsingissä Hotelli Arthurissa. Tilaisuus alkaa lounaalla klo 12:00 ja on tarjolla 13:30 saakka, valtakirjojen tarkastaminen klo 13:30 ja varsinainen kokous klo 14:00. Valtakirjaedustajilla on kokouksen jälkeen mahdollisuus osallistua Kansallisteatterin Omapohja -salissa klo 19:00 esitettävään Paha äitipuoli -näytökseen. KAV ry:n vuosikokoukseenhan ovat kaikki KAV ry:n jäsenet tervetulleita! Kaikille kokoukseen osallistuville tarjotaan kokouskahvit klo 15:30. Kokouskahveille tulijan ruoka-allergiasta toivon ilmoitusta! KAV ry kustantaa valtakirjaedustajien ja kunniajäsenten lounaan, teatteriesityksen, matkat halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan ja tarvittaessa majoituksen Hotelli Arthurissa 2 hlön huoneessa. Oheisena liite, jossa on osastojen valtuutettujen osallistujien lukumäärät. Valtuutettujen nimet pyydetään ilmoittamaan sähköpostilla hilppa.sillanpaa@maanmittauslaitos.fi viimeistään 5.2.2016! Ilmoita myös ruoka-allergia, majoitustarve ja jäätkö teatteriin. Pyydän myös ilmoittamaan, jos osastostanne ei kukaan osallistu vuosikokoukseen! Tervetuloa vuosikokoukseen Helsinkiin!