Pardian jäsenille alennusta Holiday Clubin loma-asunnoista ja kylpylähotelleista

5.2.2014

STTK:n jäsenjärjestöt mukaan lukien Pardia on tehnyt yhteistyösopimuksen Holiday Clubin kanssa. Jäsenet saavat aina vähintään  15 % alennuksen Holiday Clubin loma-asuntojen ja vähintään 15 % kylpylähotellien päivän hinnoista. (sis. majoitus ja aamiaiset).

Holiday Club tulee tarjoamaan myös kampanja tarjouksia joissa alennus voi olla loma-asuntojen vuokrahinnoista jopa 40 %.

Sopimuksen kohteet

Holiday Club Resorts tarjoaa STTK Ry:n jäsenkunnalle vuokrattavaksi Suomessa sijaitsevat kohteensa:

-  Holiday Club Saimaa hotelli, villas ja loma-asunnot

-  Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotelli ja loma-asunnot

-  Holiday Club Katinkulta, hotelli, villas ja loma-asunnot

-  Holiday Club Kuusamon Tropiikki, hotelli, villas ja loma-asunnot

-  Holiday Club Salla, hotelli ja loma-asunnot

-  Holiday Club Saariselkä, hotelli ja loma-asunnot

-  Holiday Club Ylläs Saaga, hotelli ja chalets

Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Loma-asunnot

Loma-asuntojen vuokraan sisältyy loppusiivous ja liinavaatteiden vaihto kunkin kohteen vaihtopäivänä kerran viikossa.

Kylpylähotellit

Kylpylämajoitukseen sisältyy aamiainen.

Vuokrauksen tekeminen

STTK Ry jäsenistö tekee hotellivaraukset Holiday Club Online – varausjärjestelmän kautta STTK Ry:n koodilla.

Kampanjakoodi: jokaisen liiton oma koodi. Pardian koodi on pardia15

Loma-asuntovaraukset tehdään soittamalla Holiday Clubin asiakaspalvelunumeroon puh. 030 68 600, ma–pe 8–18, la 10–15

varauskoodi: jokaisen liiton oma koodi liitteenä

Erikoistarjoukset varataan omalla koodilla. Holiday Club lähettää koodin aina erikseen.

Sopimus on voimassa ainakin 8.1.2014 – 31.12.2014 ja jatkosta neuvotellaan syksyllä.

Katso myös alla  oleva  lista tämän hetken erikoistarjouksista ja niiden  varauskoodit. Varaukset vain verkkokaupastamme. Tarjoukset varattavissa 14.2.2014 asti.

Huomatkaa myös tämä alla oleva erikoistarjous:

Erikoistarjouksia Holiday Club Kylpylähotelleihin:

Katinkulta ja Ylläs Saaga

-20 %

Voimassa 30.1.2014-28.2.2014

Varauskoodi verkkokaupassa: helmiKKYLL20

Saariselkä, Salla ja Kuusamon Tropiikki

-35 %

Varauskoodi verkkokaupassa: helmiKTSS35

Voimassa 30.1.2014-28.2.2014

Saimaa

-35 %

Voimassa 30.1.2014-7.2.2014, su – to

Varauskoodi verkkokaupassa: helmiSAI35

Varaukset vain verkkokaupastamme. Tarjoukset varattavissa 14.2.2014 asti.